Pessimism is an emotion, not a philosophy

Just nu ligger jag i sängen med lillkattn bredvid mig som ligger och drömmer se sött, kurrar och trycker in klorna i mig och sådär. Vi har myst här i typ en evighet nu, hur go som helst är han. Ett riktigt namn har han dock inte fått än men det är väl ingen brådskaaaaaa. Inatt sov sabrina här och vi gottade och tittade på massa filmer tills vi (jag) inte kunde hålla oss vakna längre och då gick vi på en nattpromenad och taggade danmark. Sen la vi oss och såg mer film sen somnade vi och vaknade efter några timmar av att katten smög i våra ansikten. Då såg vi film igen. Ikväll är det så jävla dött, fick 100 spänn  till mat men funderar på att lägga dom på en bussbiljett till skeå istället. Vi får se vart vinden tar mig. Kanske stannar i sängen med katten istället, och film. Hejrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0