Natural Bond

Tjena tjena, var inte oroliga - höstdeppen tog alltså inte över mig så mycket som det kanske verkade. Det var somsagt bara tillfälligt men sedan valde jag att dissa stan några dagar för att spendera en natt hos sabbo med kattbajs och annat gott och för att dagen efter ta bussen till lövånger och världens mysigaste stuga ute vid havet. Där levde jag gott, förlorade min oskuld i kanotpaddling och fick brainfreeze när jag badade i havet. Men skönt var det! Igår kom jag hem igen och då hängde jag med sofia och vi såg taken. Bra bra men mitt liv som kommer ske i en resväska eller två i några veckor känns  lite mer oroat. Sen träffade jag min vän pepparkakan och det var g r 8!

Idaaag har jag slängt iväg drygt 700 spänn och tagit ut min lön lite tidigt tillsammans med min sofia och bäste elin med ont i läppen joinade oss på ett hörn. (Natha ska veta att I MISS YA!) Sen tog jag min cykel ner på stan och hängde på Brobergs med deddsan och fick massa mat. Sen har vi suttit på kajen och frysit men de va mysit. Ehhhe. Har nyss varit ute med hunden i en dryg timme och för det ska jag  ta en bit kaka från Mekka som står i kylen. Idag blev även vårat kök typ klart och husvagnen såld. Jag ska outlandish alltså, weyyyy. Nu vet ni en massa, vem vet när vi ses igen. Mitt sommarlov har nämnligen börjat så peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0