Jag gick i ett kvarter

Ikväll har jag varit sjukt blödig och gråtit ihjäl mig, kunde knappt andas. Till michaels minnesstund. Har suttit/legat spikad vid tvn större delen av dagen och lärt mig mer om honom än vad jag nånsin trodde jag skulle veta, helt sjukt ändå. Det är ju nu, när han är död, som man älskar honom som mest. Gubben då (L)


Annars är jag ganska less på vädret och inte minst kylan, fattar verkligen inte vart det goda vädret försvann. Fantasin försvann iallafall mestadels tillsammans med det. Var ute med bettso för en stund sedan, det kändes läskigt mycket som höst. Vi blev dyngblöta men tillsammans med mammas gata och får jag lov så mådde jag rätt bra ändå trots att ögonen sved sönder. Nu är det scrubs så jag ska mysa i soffan ett tag till med godsaker och dexter (han är tydligen döpt (efter tv-serien)) och sen ska jag sova i en mer eller mindre skaplig tid så ADIOS AMIGOS, vilket påminner mig om att jag fick mvg på facebooks spanskatest!!!!!!! STOLT

Är förövrigt också redigt less på faktumet att promoe kommer bli värsta fjortisartisten nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0