Go go gadget flow

Nu har jag just laddat upp lite bilder på min bDb och tiden bara sprang iväg. Solen hann iallafall försvinna så den behöver jag inte ha ångest för längre. Idag har jag cyklat till jobbet, jobbat lite, cyklat hem, ätit, dött i solen och sovit. Sen gick jag ut med bettan, kollade på tv, åt mer osv. Livets drog är förövrigt vattenmelon. Sitter just nu och pratar med

#·$2·' ... nEsLi Han... på msn och hon tycker att det är bra att jag tjänar mina egna pengar. Bra va? Hon är btw en turk som bodde hos mig en vecka när comeniusprojektet var här i sverige. Brrr dåliga minnen. Nu är jag trött och ska avrunda och se fram emot jobb men först en fråga



varför i helvete står den där bilen ALLTID mitt på typ haga/sandbacka????


Kommentarer
Postat av: CAMSAN

Det kanske ar lite simpel PR for vannas och deras satans bullar? Dock var den tom pa bullar da jag smog in dar en gang. Mycket markligt och jag ursaktar min daliga svenska. sEe Ya SoOn

2009-07-10 @ 12:18:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0