Bohemian Raspberry

Det kallar jag en god glass. Sitter just nu i soffan (har spenderat kanske 50% av denna vecka i den) och kollar på BARA dåliga tvprogram. Serri, varför kan dom inte visa bra skit på natten? Finns verkligen ingenting. Vinkade iaf just hejdå till jajkob som gav mig ett kort sällskap och nu tror jag att min andra tvättmaskin för dagen är klar. Min andra tvättmaskin som jag tvättat själv i hela mitt liv vill säga. Eller, faktiskt tredje vid närmare eftertanke. Sen ska jag nog försöka packa lite och sova, känns som en vettig idé. Jag är astrött och har fyllt våran yranblogg, bästa fyllebloggen med en massa värd fakta. Sånt som är bra att inte glömma bort liksom. Ska se hermafroditen lady gaga på lördag tillexempel. För det skulle vi ju glömma bort?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0