2 little 2 late

I lördags sov vi på ett källargolv i ett trapphus i skellefteå i väntan på att första bussen skulle gå. Från 07.55 tills bussen stannade i umeYo sov jag och sen tog vi älskade åttan hem och sen sov jag hela dagen också.  Inte helt ostört eftersom att katten ville typ klösa ihjäl mig. Iallafall så blev det en rolig natt i skellefteå, världens impulsresa blev det ju. Åkte världens roligaste karusell också och blev filmad under hela åkturen rakt framifrån. Tackar. Nu sitter jag på jobbet och njuter av det faktum att detta är sista veckan. Sen får jag också sommarlov och satan vad det kommer braka lös. Nu har dessutom några av mina musketörer kommit hem igen och det känns fan guld men, vi ses

Kommentarer
Postat av: stephanie

Hoppas att jag kommer att få se dig mycket när du har jobbat färdigt för sommaren! :)

Blir ju ledsen om det inte blir några promenader.. ;)

2009-07-06 @ 13:06:46
URL: http://stephanielindblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0