Take a chillpill

Mörkret gör mig jättetrött och även regnet. Vädret i allmänhet får mig att spy på vädergudarna och jag hoppas att det kan rycka upp sig lite till våran övernattning i skogen nästa vecka och inte minst till jul. Helllvede alltså. Imorse skar jag mig nå jävulskt med en fetvass kniv i handen, alltid härligt att starta dagen med blodbad. Ont har jag men ska försöka använda skärbräda nästa gång.


Ikväll är det taco och pluggkväll hos sabbo. Även övernattning och jag ska teeep sova ihjäl mig. Annars tycker jag ni kan ta och lyssna på älsklings herbert och frejs, maskinens, kärlek vid sista ögonkastet om ni vill chilla down lite
PuZzzZzzzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0