Sleeeeepy

Jag är sååå trött. Igår klockan nio lämnade vi vännäs med fullpackade ryggsäckar och väskor för att spendera en natt sovandes på renskinn i en lappkåta. Allt detta och lite till 1 mil rakt ut i skogen från svansele. Vad fan är svansele undrar ni då? Det vet jag inte. En liten öde by en jävla massa mil härifrån. Dock klagar jag inte på något annat än de 20 minusgraderna som spökade imorse för resan ägde. Det var fett mysigt kul fint osv. Bara lite läskigt men utedass var ju gos såklart. Idag lunchade vi även på en skola i skellefteå. Det var lite pinigt typ men vi var ju så snygga efter natten så det var lugnt. Helgen som var var också rätt nice förresten.

Tänkte bara säga att jag lever. Har dock ganska mycket borde-göra-plugg och har dessutom inte köpt en endaste jävla julklapp. Men I'll live, bilder och så senare. Imorgon ska vi bowla och jag får sovmorgon. NATTI

Kommentarer
Postat av: toaletten

tro mig älsklings sara, jag vet hur det är att vara mobilfattig! Ja då säg vi så, hela jullåvä till oss!!!!!!! PUSSN

2009-12-17 @ 07:47:12
Postat av: frittjoff

hahaha det ser ut som om jag lyckats få in en tennisboll i käften... Men det har lagt sig nu iallafalla =D

2009-12-17 @ 12:13:14
URL: http://mandelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0