Julen varar än till påska




Häy! Julen har varit king men gick över lika snabbt som den började. Min kropp har infört ett beroende av julmust dessutom och jag har en ny byrå. Igår låg jag i soffan hela dagen och såg en massa tecknat med mina små pojkar tills kvällen kom och sabrina med den. Vi var ute i snöstormen och vi däckade sen i min säng. Idag har vi slagits lite på mellandagsrean, blivit 5 år igen på mediamarkt där vi spelade en massa roliga tv-spel och gick typ vilse.

Jag tänkte gratulera fina Deddsan som idag fyller 18 bast. Vilket jag snart också gör typ. Woooop! Ikväll ska jag hänga med vilma och trolla fram legg till oss båda så vi kan gå ut. Låter väl nice?

Kommentarer
Postat av: dedi

det var typ den finaste sången jag nånsin hört :D:D<3

2009-12-26 @ 16:49:57
URL: http://dedi.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fin blogg =)

2009-12-26 @ 16:59:18
Postat av: Ka

Fin blogg =)

2009-12-26 @ 16:59:27
URL: http://priiinah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0