Dan före dan före dan tyP?

Vilket ståhej det egentligen är i dessa tider samtidigt som allt är så otroligt lugnt. Så länge man stannar innanför dörren och allt kaos på stan då vill säga. Idag och igår har jag julat på som bara den med min familj. Det har bakats, städats, slagits in 1000tals klappar, rullats köttbullar, handlats, dunkats julmusik, haft ständigt tända ljus, vi har klätt granen, skottat, filat på rim och en massa annat. I löv it!

Under den senaste veckan har jag även hunnit spendera ett dygn i svansele, nästan ett dygn i vännäs och drygt ett dygn i lycksele. Men nu är jag sååå hemma och jag chillar sönder. Det är sweet. Vi har en miljon julkakor hemma och idag har jag försökt att få min dag i bilder. Har nästan lyckats.

Vaknade (blev väckt av min ADHD pappa)

Tittade ut och njöt

Kastade ut kattn

Bettan tjillade, spanade

Åkte ner på stan och tryckte lunch med min kusin anton

Halkade omkring på stan och köpte julklappar och åkte buss hem med glada sabbo

Hängde med pappsen

Vi åkte till onoff och H&M och coop och shoppade

Slog in julklappar (LLLLLLLLL)

Rullade köttbullar som mamma stekte

Hängde på min busshållplats för lite frisk luft och telefon och musik

Väckte katten och blev attackerad

Såg scrubs

Och nu tänkte jag avsluta det hela med film

Godnatt :*


Kommentarer
Postat av: Gladachejen

Hahaha, gillar detta starkt! Funderar fan på att våldgästa dig för lite julstämning snart :(

2009-12-22 @ 15:17:26
Postat av: Din Tönt..

.. Tycker att du ska fortsätta att visa dina dagar i bilder :D

2009-12-22 @ 16:06:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0