19e jävla december

Just nu sitter jag mätt och belåten på 6:e våningen i ett hus i lycksele. Känns som att jag är överallt förutom hemma den här veckan. Inte hemma på ersboda eller i sinnet. Jag är dödstrött efter torsdagens bravader då vi fick ca 2½ timmars sömn innan skolan och dessutom börjar jag typ bli sjuk, verkar vara en trend för mig att bli sjuk på loven. Vi ska käka paj sen ska vi åka hem igen. Fram och tillbaka överallt

Om två månader är jag arton.


Mormors dator var rätt tom. Typ tre eller fyra jular sen kanske? Vi verkade ju vara asglada iallafall. Säkert lessa på kalle anka 

Kommentarer
Postat av: dedi

1. Om en vecka är jag arton.

2. älskar din min på fotot

3. ded.blogg.se

2009-12-19 @ 19:27:55
URL: http://dedi.blogg.se/
Postat av: Anonym

du var iaf lik mammsen

2009-12-28 @ 00:19:58
Postat av: stephanie

Haha.. Väldigt söta.. Speciellt jag.. :/

2010-01-13 @ 13:53:25
URL: http://stephanielindblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0