But the beat goes on da da dum da dum da da

Sitter som vanligt som ett cp i min datastol och snackar med sabben. Vi snackar danmark och kändis-bloggskvaller, eller ja, "kändis", haha, vilken grej ändå. Idag har jag hunnit träffa tre guldklimpar, många tummar upp. Sofflan klurade på potatisbullar, camelen citerade "det fanns ju bara en tjej man ville ligga med å det var ju den blonda" och fritjoffen bjöd på varma mackor och pärondryck. GÖTT! För övrigt så har min sommaren-är-överångest glidit in som på ett bananskal och tagit över mitt sinne. Visst ska det bli fett att träffa alla skolkamrater som jag saknar ihjäl men måste sommaren vara tvungen att vara över? Också vill jag till Way Out West. Som fan dessutom. Blä


If you had one shot, one opportunity
to seize everything you ever wanted, one moment
Would you capture it? Or just let it slip


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0