Let it be

Är läskigt trött och eftersom att jag inte kan slutföra mitt väggprojekt ikväll heller så, hör och häpna, går jag och lägger mig nu. Så jÄvLa skönt! Once in a fucking lifetime skulle jag säga. Idag lagade jag och sabbo sjukt random mat men gott blev det. Juste imorgon ska jag äntligen få träffa torbjörn min älskade gudomliga gitarrlärare!!!(L) .............. OJ vad jag längtar. Nat

Eftersom att jag helst vill glömma eller iallafall inte tänka på för en vecka sedan så sover jag bort den tidpunkten istället tror jag. Bettan har tagit min säng så då tar väl jag hennes. Peace godnatt eller godkväll menar jag

Kommentarer
Postat av: Anonym

sjukt gott blev det :D

2009-09-01 @ 15:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0