Hair like a troll doll

Två veckor. Fyllda med en jävla massa resande och supande. Fyllda med kaos och glädjerop. Skratt och tårar. Tror fan att de här veckorna har hunnit innehålla det mesta. Jag har hunnit sett, känt och gjort saker som aldrig upplevts förr. Saker jag bara, eller knappt, kunnat föreställa mig. Knappt trodde var möjliga. Har hunnit kliva in i en helt ny värld för att sedan åka tillbaka till den bistra verkligheten. Storsjö var förövrigt kung. Det som var bra överväger det sämre och gör det till skit man inte orkar bry sig om. Jag tänker tillbaka på storsjö som något av det bättre, som vanligt. Danmark sen... magic. Free fucking fallin där borta, det fanns inget man inte kunde eller fick göra. Mums. Det hela är flera långa jävla historier. Det var tågkaos vart vi än vände oss och vi fick spendera en natt i västerås tillochmed. Gud ville väl inte heller ha oss hem antar jag. Men visst är det väl lite skönt ändå att sitta här på trattgränd, på något sätt. Det har varit långa dagar de senaste dagarna och jag har hunnit se många delar av världen och tillochmed sverige. Nu har jag inte ens en vecka på mig tills skolan börjar... men ändå. Ett stort tack och en fet puss till alla som tagit del av mitt resande liv! Nu ska jag bara ta tag lite i mitt umeåliv och komma tillbaka till verkligheten så ses vi snart igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0