yeal naim feat. nas - new soul

Helgen har varit lugn och skön typ. Idag har jag varit med vilma och njutit av sommaren samt hälsat på hennes inneboende från afrika, cool. Vi smsade även strangers från gotland med fick inga roligare svar än tomma sms. Sen ikväll bakade vi onyttig kaka men det var fettgott. I veckan blire inget sånt, hard knock life.. Lalalala lalalalalala, imorgon har jag bara turism i ca 1½ timme men jag måste fara på den tyvärr. Men kort dag är wonderful, hoppas på sol. Btw, undrar om tema-röd festen var fet igår. Var den? Idag har jag förresten hunnit städa mitt rum och badat bettan så hela läggan samt jag luktade blöt hund. Snart ska jag bädda min säng, fan vad skönt det ska bli att sova inatt. Var ute för ett tag sen och log åt världen. Det var fiiint.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0