tonediary

Är så jävla trött. Min kropp knakar och brakar och gör ont fast jag hoppas att sjukgymnastiken ska göra hela grejen bättre för idag var jag faktiskt riktigt duktig med mina övningar. Dock är det läskigt halkigt ute så jag dör typ hela tiden när man måste tvärspänna hela ryggen för att inte ramla. Äh, hur jag än gör så gör det ju ont. Sofia köpte en oväntat dyr, haha, neccesär idag till sin innebandyresa, det var lite kul. Och jag var så törstig så jag både köpte en stor brämhults juice och en MER päron. Efter några klunkar päronslisk så var jag less och insåg att det var 42.90:- åt skogen. Men jag är van. Mina händer känns som sandpapper fast mina ben är mjuka. Lite lotion på det sen ska jag lägga mig och läsa min engelskabok eller något. Klumpen i magen när ordet skola dyker upp.... Men det är jag också van med. Love life. Orkar typ inte bry mig, det gör dock stefan och alla andra glada, kärleksspridande lärare. Men vad gör det om 100 år typ. Imorgon fyller min kamel år och även detta skall firas. Plus att det var typ sommar ute idag! Och jag vevade in några fina aprilskämt som faktiskt lyckades. Oväntat sofia... Herrå



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0