oboyyy

vilket vackert väder! iaf Tja, har varit hemma nån dag sådär men whattafööck vem bryr sig förutom min trogna läsare som även är min syster. Hihi fast det gör ju inte så mycket för henne har jag ju ändå spenderat mina två senaste dagar med, hon å smågrabbarna plus inte så lilla wilma. Men det har varit mys. Vädret har varit mys. Eller faktiskt helt underbart och förhoppningsvis så stannar solen i umeå nån dag till. Jag har nyss käkat och innan det så powernapade jag lite, det tar faen lite att va ute hela dagarna. Orkar inte ens ligga uppe på nätterna och det är fan inte vanligt. Gissa vem som står och dammsuger i mitt rum? Pappa, lilla gullgubben som blir så rörd av att jag och steph spenderar tid. Haha, ändå lite gölli.

Men iallafall, påsken var chill, stugan var chill och stjärnbesöket som stannade över en natt och missade bussen dagen efter var jävligt chill och gjorde inte helgen sämre. Fast våran snögubbe vart fan inte så grann. Men vi hade en massa påskägg så vi klarade oss. Nu ska jag typ duscha så jag ser människovänlig ut och sen vänta på att fritjoff och soffan har tränat klart sen blir det vår-häng med dem. Det är så jävla mycket vår nu. Pöz z z


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0