jävla ungar

Somnade om imorse, dock bara tio min men det var helt himmelskt och jag slapp stressa överdrivet mycket. Sen när jag och två till stackars individer kommer springandes så kör busshelvetet iväg ändå och när tillslut nästa buss kommer så har jag fått vänta för länge. Vännäs jävla bussen möttes vi av vid renmarkstorget där vi självklart skulle stå och vänta på folk som kom springande. Underbart. Så jag fick gå till busstationen och sitta där i en halvtimme tills nästa buss kom som blev sprängfull så vi fick byta buss. Den var iskall och när jag kom fram så klev jag nyvaken ut i typ storm. Lovely. Sen var dagen helt ok, vi fick lyssna på fakta om irland och irländsk musik hela engelskalektionen och efter lunchen där vi hade ett fett matkrig med köttbullar och diverse påskmat (samma som julmat) så hade vi påskpyssel. Våra matkrig äger. He ba flög köttbulla och jag ägde. Nu lyssnar jag på Ågren och skall dusha efter mitt ~hårda~ pass hos gymnasten. Satans ungjävlar som är där och springer. De satt och iakttog mig så jag ville rytaaaaaaaa. Imorgon åker vilma till london, hon också. Bajj


Kommentarer
Postat av: mina armhålor luktar svett just nu.....MUMS

sexig desigt, asnsyggt honeyponney;D riktigt snyggt!

ska vi hooka up på lovet?

2009-04-09 @ 23:48:41
URL: http://youknowwho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0