hard knock life

Huvudvärk (ingen nyhet) och tårtkoma som dock börjar gå över nu. Gofikat och mys var det iallafall hos dagens 17åring som firades! Firandet fortsätter i någon form på lördag. Sen är jag ledig på måndag, fan vad fieeent. Sen är det tisdag, veckans numera typ bästa dag. Förut var det tvärtom. Fieeent det med! Dock hatar jag på vädret som fan nu och vill typ gräva ner mig hemma, i min säng. Typ gå i ide tills sommaren. Iaf tills solen och det fina vädret. För nu suuuuuuger det. Jepp, i övrigt så kommer lady gaga till storsjöyran och det känns jävligt kul må jag säga! Parteyyyy utav helvetarns. Nu är frågan vad som händer imorgon men v adfan, carpe diem HEHE



*grattis*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0