everyone deserves to shine

Är fett med less. Eller, livet äger typ men jag är sliten as hell. Är fan hårt att guida kaxiga, fula, röviga, dryga, äckliga och alldeles för självsäkra åttor runt liljaskolans område som fan har stor utbredd över hela jävla vännäs. Som dock inte är så stort men ändå. Imorgon är sista dagen och då ska vi belönas med fika och biobiljett. Idag har jag varit ute med bettan hur långt som helst sen köpte jag och mamma massa god frukt på coop som ananas och jordgubbar så nu ska jag duscha och dränka min hals med smoothies. Vädret har förresten varit ganska okej den här veckan. adioS!

Kommentarer
Postat av: s

haha nu ska vi inte va dumma mot åttor som ser ut att gå i femman?

2009-04-23 @ 22:36:08
URL: http://sssofias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0