detta har hänt

Idag blev en bra dag. Jag försov mig imorse, eller, jag låg kvar i sängen som var lite för skön imorse och njöt längre än jag fick. Detta gjorde att jag inte hann duscha vilket fick mig att nästan gråta och jag var beredd på att hela dagen skulle kännas skit för att jag skulle känna mig som skit. Som världens äckligaste iallafall och jag och natta var dessutom tvungna att dras med dryga små åttor hela dagen så jag hade alla förutsättningar för att ha en skit-dag. Min mage gjorde dessutom att jag knappt kunde andas under dagen så allt var ju verkligen perfekt. Men när vi väl fick sluta och jag och natta njöt i solen så kände jag vilken fin dag det var och att mina problem var så små så jag inte orkade bry mig om dom. Typ. Så jag var lycklig i solen, kom hem och åt god mat och sedan tog jag och bettan en promenad längs ök i solen och jag älskade umeå av hela mitt hjärta. Fan vad fint det var. Kändes som att jag var i en film, i en annan stad där det var sommar. Så fucking fient. Djupt alltså. Imorgonbitti SKA jag duscha och äta gröt med mamma så nu ska jag knarka några fler värktabletter, fylla min mp3 och sova teeeep godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0