chug chug chug chug

Tja, snart kommer min syrra och då ska vi walka the dogs och lillviggo typ. Sen kanske jag går till nolia och kollar på fotboll i brist på annat att göra. Fattar btw inte hur en person kan vara så jobbig men jaja jag får leva med det och ja, människor är allt bra konstiga ibland måste jag säga efter elins samtal imorse. Igår chillade vi och myste hos camilla fast jag vilade mest ögonen i hennes soffa, dock var det skönt. Åttorna har slitit ut mig nästan! Måste städa mitt rum också jepp, det löser sig. Ikväll... fill up my cup, let's get fucked up


Kommentarer
Postat av: s

vadå, är väl chill att softa med åttor?

2009-04-25 @ 15:55:41
URL: http://sssofias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0